TRENER EDUKACJI FRYZJERSKIEJ
5 223,00 zł
Opis
Praktyczny warsztat umiejętności trenerskich skierowany do fryzjerów chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń fryzjerskich.
Jak prowadzić z sukcesem szkolenia fryzjerskie?
W trakcie kursu uczestnik nabywa:
-
-
- umiejętności efektywnej komunikacji z uczestnikiem podczas szkolenia,
- umiejętność radzenia sobie z obiekcjami uczestników,
- umiejętność autoprezentacji i budowania kontraktu szkoleniowego,
- umiejętność motywowania uczestników i efektywnego zarządzania talentami podczas prowadzenia szkolenia,
- umiejętność planowania pracy podczas szkolenia z uwzględnieniem potrzeb uczestników szkolenia,
- umiejętność planowania działań marketingowych w tym promowania się w social mediach,
- umiejętność tworzenia skryptów szkoleniowych,
- umiejętność przeprowadzania ćwiczeń w grupie uczestników.
-
Szkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą już szkolenia fryzjerskie jednak chciałyby nabyć umiejętności trenerskich lub dla fryzjerów, którzy chcieliby rozpocząć swoja karierę w sekcji szkoleń.
TERMIN SZKOLEŃ 3 ZJAZDY
21-22.04.2023 1 ZJAZD
26.-27.05.2024 2 ZJAZD
23-24.06.2024 3 ZJAZD
AGENDA SZKOLENIA :
I ZJAZD 2 dni
1 dzień
Wprowadzenie do roli trenera:
– przedstawienie celów szkolenia dotyczących roli trenera i umiejętności prowadzenia szkoleń,
– omówienie roli trenera w procesie edukacji fryzjerskiej i znaczenie skutecznej komunikacji.
2 dzień
Planowanie szkoleń:
– omówienie kluczowych kroków w planowaniu szkoleń fryzjerskich,
– przedstawienie różnych możliwości metodycznych (wykład, warsztaty, ćwiczenia praktyczne itp.) i ich odpowiedniego dobierania,
– przykłady skutecznych strategii planowania treści i zadań w szkoleniach fryzjerskich.
II ZJAZD 2 dni
1 dzień
Tworzenie interaktywnych materiałów szkoleniowych:
– omówienie narzędzi i technik do tworzenia materiałów szkoleniowych, obsługi mediów społecznościowych oraz swojego wizerunku w sieci,
– wskazówki dotyczące prezentacji i używania materiałów szkoleniowych w sposób angażujący i efektywny.
2 dzień
Komunikacja i dynamika grupy:
– przykłady skutecznych technik komunikacji w grupie, takich jak zadawanie pytań, umiejętność słuchania, feedback konstruktywny itp.
– omówienie znaczenia dynamicznej interakcji w grupie podczas szkoleń fryzjerskich,
– praktyczne ćwiczenia dla trenerów edukacji fryzjerskiej w zakresie komunikacji i pracy z grupą.
III zjazd 2 dni
1 dzień
Ocena i monitorowanie postępów szkoleniowych:
– przedstawienie różnych metod, narzędzi i technik oceny postępów szkoleniowych uczestników
– wskazówki dotyczące monitorowania i dokumentowania postępów uczestników oraz dostosowania szkolenia do ich indywidualnych potrzeb
– praktyczne ćwiczenia dla trenerów edukacji fryzjerskiej w zakresie oceny i monitorowania postępów szkoleniowych
2 dzień
Samorozwój i kontynuacja nauki:
– omówienie znaczenia samorozwoju jako trenera i konsekwentnej nauki w branży fryzjerskiej,
– przedstawienie różnych źródeł i narzędzi do kontynuacji nauki i samorozwoju w zakresie fryzjerstwa,
– wskazówki dotyczące tworzenia własnego planu samorozwoju i kontynuacji nauki.
Opis kwalifikacji:
W trakcie szkolenia uczestnik nabędzie kompetencje na poziomie:
Wiedzy: uczestnik posiądzie wiedzę na temat stylów komunikowania się, wpływu przekonań na zachowania i podejmowanie decyzji przez siebie, pracowników i klienta, metod prowadzenia działań marketingowych, zasad profesjonalnego prowadzenia szkoleń zgodnie z wypracowanym stylem.
Umiejętności: prowadzenia rozmowy z uczestnikiem, prowadzącej do realizacji zamierzonych celów, prowadzenia efektywnej rozmowy z uczestnikiem prowadzącej do odpowiedzi na jego faktyczne potrzeby, efektywnego planowania i realizacji działań marketingowych, realizacji szkolenia z zastosowaniem metody zgodnie zaplanowanym skryptem szkolenia, uruchomiania własnej kreatywności w codziennej pracy
Doświadczenie: jak wspierająca jest jasna komunikacja we własnym rozwoju i budowanie relacji, odpowiadanie i zaspokajanie faktycznych potrzeb uczestnika szkolenia, jak wyjść z własnego „pudełka” przekonań i ograniczeń uruchamiając kreatywność wspierającą skuteczne działanie w pracy z uczestnikiem szkolenia.
Kompetencje społeczne: umiejętność budowania trwałych relacji, bycia elastycznym w komunikowaniu własnych potrzeb i zaspokajaniu potrzeb uczestników, współpracowników, klientów.
Certyfikat: każdy z uczestników szkolenia otrzymuje certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Czas trwania szkolenia: 3 zjazdy po 2 dni -48 godzin
Miejsce szkolenia: Hair Academy, Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 73.
Koszt szkolenia 5 223 zł brutto